25 de febrer del 2007

Els colors del meu rebost

El meu treball de color per l'assignatura d'Imatge. Tantes tardes a la cuina de ARI rentant verdures acaben donant el seu fruit. Espero que aquestes imatges facin somriure les dues noies de la meva cuina a l'altre banda del món. Gocchan i Mirjam, ganbatte ne!

Mi assignment for the subject of Image. So many hours washing vegetables in ARI's kitchen end up bearing its fruit. I hope this images will make smile the two girls from my kitchen on the other side of the world. Gocchan and Mirjam, ganbatte ne!













Listening: Anthony and the johnsons - Hope there's someone

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Holaaaa!!!!
així m'agrada dona! activitat! q alegra el dia a tothom veure aquestes fotos!
Ostres, ja tho vai dir en el seu moment, xo això de la fruita m'encanta, ho trobo molt aconseguit!!
Clar q ara qi ha d dir això no sóc jo no?jeje... a veure si et posen una notarra!!!!
spero veure't aviat!
1petonasu!

anita_petita ha dit...

és fantàstic aixòoooooooo


feia molt que no venia per aquí....


veig que els teus enfocs milloren (bé no puc dir-ho però sí que puc dir que m'ha encantat...)

tot plegat em recorda les senefes que em vas ensenyar a fer a la uni...


muas

Llicencia de Creative Commons

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.