19 de setembre del 2005

Altres bancs


Bona nit.

He canviat una mica l'aspecte del blog. Més que res per fer-me'l una mica més meu. Això ja em resulta més familiar, tot i que està massa ordenat per ser quelcom creat per mi, jeje. La foto es mereix un comentari. La vaig fer el dia 1 d'agost a l'estació d'autobusos de Wadowice, a Polònia. Esperàvem un autobús que al final no vàrem arribar a agafar.

La resposta a "què carai hi feies tu a Polònia?" me la reservo per un altre dia. Ara mateix es massa tard. Aquest post va per Kaska, Maciek, Daniel i Radek. Dzenkuye per les piwos!

P.D.: Potser us interessarà saber que Wadowice és el poble on va néixer Juan Pau II. O potser no. Jo de fet no ho sabia quan hi vaig posar els peus. Me'n vaig adonar quan vaig veure una pinya de gent resant davant la porta tancada d'una casa, a sobre de la qual hi havia una placa amb la foto de l'home en qüestió. Era dilluns i es veu que (com els museus) aquell dia era tancada.

Llicencia de Creative Commons

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.