9 de gener del 2006

Small eye in the Big Apple I

La verge dels desamparats
Madonna of the helpless

Una petita mostra de les fotos que vaig fer a Nova York. Aquesta és titula "la verge dels desamparats" en honor a la personalitat brillant que hi ha a l'entrada de la catedral de St. Patrick. Penjaré la resta una a una. Espero les vostres crítiques/suggerencies/preguntes... escriviu!

A little exhibit of the photos I took in New York. This one's tittle is "Madonna of the helpless" in honor to the shining presence in the entrance of St. Patrick's cathedral. I'll post the rest of them one by one. I'm waiting for you critis/suggestions/questions.... write!


3 comentaris:

anita_petita ha dit...

titules les fotos? quin criteri segueixes?

no sóc ningú per dir si alguna cosa està bé o malament...però tu has vist la verge dels desamparats...però jo la veig molt de lluny... el titol no em convenç...:P

i el tema de la religió.... ahir vaig haver de fer una notícia sobre la festa musulmana del sacrifici...i veig cabretes i corders amunt i avall...jejejej... podria aprofitar i fer-me vegetariana perquè em va fer pena les fotos que vaig veure....

bé, suposo que dedueixes que avui no estic inspirada... en tot cas, deixo el blog com a testimoni del dinar pendent que tenim...que si no és demà serà la setmana que ve o el dissabte....

petons!

Piapi ha dit...

Jeje, probablement tens rao. Però es verídic, un home hispà que hi havia per allà ens en va dir el nom allà mateix, mentre nosaltres obriem la boca i alucinavem pepinillos. Val a dir que l'home ens mirava malament al final, suposo que per culpa del poc fervor religiós que mostràvem. ;-)

Anònim ha dit...

Hola Pia!

After our long phone call, I checked your page again and I love the photos of San Tuna beach, I also believe you can never get tired of taking pic of this paradise. And I didn't forget that your mum invited us to always come back... So see you there... ANNE

Llicencia de Creative Commons

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.