13 de gener del 2006

Small eye in the Big Apple III

Mirant amunt
Looking up

Després de prendre el nostre enèsim i enorme cafè amb llet a un dels mil Starbucks de Manhattan, se'm va occórrer mirar amunt. Què es deu veure des de dalt d'un d'aquests edificis? La senyora de fer feines que neteja el despatx del director veu l'alba des de la finestra del darrer pis?

After drinking our and enormous coffee with milk in one of the thousands of Starbucks of Manhattan, I looked up. What can you see from the top of one of this buildings? Can the woman from the cleaning service see dawn from the window in the top floor?

1 comentari:

Josep ha dit...

De les quatre que has penjat, és la que més m'agrada. M'encanta la manera en què sembla que es confonguin núvols i edifici, la perspectiva és acollonant (o dit de manera més acadèmica i sèria, vertiginosa) i el cartell de 'Madison Av.' al bell mig és un detall que els mitòmans de NYC (entre els quals m'hi incloc) agraim fervorosament. Mola un munt.

A les anteriors, també molt chules, potser no s'aprecia ben bé que sigui una processió (o professó o processó o com collons s'escrigui...). Això sí, la imatge de la Madonna (la dels desamaparats, no la que canta i entre els incissius podria muntar-hi una Big Apple sencera) sembla una aparició del brillu q expeleix.

Què acadèmic m'ha quedat el comentari, no? Em podria dedicar professionalment a escriure i explicar coses... saps què s'ha d'estudiar per escriure als diaris? ;) Un petonàs, tinc ganes de veure-us!

Llicencia de Creative Commons

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.